top of page

Kurs jazdy na łyżwach...

Zaktualizowano: 8 lis 2018

...w formie video ukończony ! :)

instruktor jazdy na łyżwach, nauka jazdy na łyżwach
Video Kurs jazdy na łyżwach

Udało się ! Do wcześniej stworzonego video kursu jazdy na rolkach dołączył kurs jazdy na łyżwach :)


Ice Rink alone
Lodowisko tylko dla mnie... coś pięknego


Całość operacji była wykonana od 7:00 do 9:30 rano


Pora wczesna... do tego czas był ograniczony ponieważ o 9:45 lodowisko było wynajęte przez jakąś grupę zorganizowaną więc ciążyła na mnie mała presja czasu. Dodatkowo moja bateria w kamerze okazała się słabsza niż zwykle zapewne ze względu na temperaturę panującą na lodowisku. Te wszystkie czynniki sprawiły że moja składnia czasem jest chaotyczna i znajdziecie jakieś małe przejęzyczenia. Wynikało to z braku czasu na wykonanie dubla co mogło ostatecznie skutkować brakiem ukończenia całego kursu a wynajęcie lodowiska w Katowicach w tym roku jest wybitnie trudne. Mimo wszystko podczas montażu stwierdziłem że nie należy się przejmować jakimiś delikatnymi błędami językowymi bo wiedza jaką przekazuję nadal jest bardzo wartościowa i pomocna więc kurs spełnia swoją rolę w 100%. Błędy językowe z czasem uda mi się doszlifować więc możecie być pewni że każdy kolejny film będzie tylko i wyłącznie lepszy:)

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=HPQgQPqXskQ




72 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page